czwartek, 12 kwietnia 2012

Hej.
Dużo osób mówiło/prosiło mnie o to abym dodała post o pielęgnacji włosów/o fryzjerstwie  i  abym dodała filmik jak wykonuję fryzurę na lalce.W najbliższym czasie postaram się dodać coś z powyższych rzeczy.
Szukając na internecie jakiś ciekawych inspiracji główną uwagę przykuła : 

Bardzo mi się podoba.Jest to fryzura ślubna.Jutro mam praktyki w salonie.
Postanowiłam że następny post będzie o pielęgnacji włosów. W razie jakiś wątpliwości zapytam szefową.. Mam nadzieję , że spodoba wam  się post:)).

9 komentarzy:

  1. Fryzura śliczna, nie mogę się doczekać własnego ślubu, który pewnie, jak będzie, to będzie za sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna,zastanawiam się nad tym czy jak troszkę podrosnę to nie zrobić sobie kursu fryzjerstwa,pomaga to w czymś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzura mi się podoba jednak na mnie z pewnością niezbyt dobrze by wyglądała dlatego na ślubie miałam rozpuszczone, wyprostowane włosy i czułam się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie umię się doczekać:)
    Fryzura świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością na taki przewodnik o włosach :)
    I zapraszam na rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this!! :):)

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, ale ja bym takiej sobie nie zrobiła :D

    zapraszam do mnie:
    http://nails-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie :) Zapraszam do mnie ;D Zmieniłam nazwę bloga na : pamietnik-kariny.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Nie spamuj ..!